Direktlänk till inlägg 22 oktober 2009

så jäkla bråttom överallt!

Av AngeLinne - 22 oktober 2009 09:45

Hej alla glada igen!

Jag tänkte jag skulle vara duktig och blogga lite innan jag ska jobba i 9 timmar..... snnnnnark.

Förhoppningsvis kommer det gå jättebra (försöker inte tänka så mycket), men just nu känner jag mig jättestressad! Typ darrig i fingrarna, och helt oorganiserad. Inte så lätt att hålla ordning i lägenheten heller, när man börjar 12 och slutar 21. Inte som många som skulle digga att jag dammsög vid 22.... Heheheh... tror jag iaf! :)


Hoppas ni som läser mår bra! Det gör jag. Även fast jag gör saker hela tiden. Mina två lediga dagar såg ut såhär:

-åka till strömstad efter jobbet kl. 16 i Måndags, för att bo på hotell med <3!! Jag tänker skriva mer om just det ;) det var sååå mysigt!

-var skiiittrött, men hade ändå lovat lillsyrran att komma hem en sväng. Så jag åkte i över 5 timmar med bussar och grejer från Strömstad till ulricehamn! 

-Och onsdag var det iofs lugnt, men fick inte gjort nåt eftersom jag inte var hemma! Och sen var det sista bussen hem...


Jaja.. nu måste jag komma igång. Ska ha körlektion nu innan jobbet. Det känns smart.. Men också lite jobbigt! Har också hänt en massa grejer ang. USA-resan. (Typ som att vi åker i april- maj... osv... kan skriva mer sen när jag kommer hem... ooom jag orkar ;))


Jag fick föressten också biljetter till Twilight och New Moon kväll på Bergakungen, aand I'm happppiiii XD


Hejdååå // Linnea

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av AngeLinne - 16 maj 2010 17:49

Om ni saknar oss så finns en utav oss på:   www.ninnej.bloggplatsen.se    (Angie vill inte blogga längre, så då får jag göra det själv :p) -Linnea ...

Av AngeLinne - 11 november 2009 10:53

Hm. Såhär är det. Dags att söka jobb igen... Det känns inte som att jag gör annat. Och allt jag får är ett smutsigt begränsat vikariat. Men inte så... Jag trivs på mitt jobb, och det känns surt att jag måste sluta. Även om det tar tid och krafter så ...

Av AngeLinne - 8 november 2009 19:23

Lista över bra "gratisgrejer":   Scrapbooking-klubb! http://tilbud.retailinternet.dk/kunder-1.0/EEN/0909/se/microsite.jsp?partnerOrderID=U256f5254d88e   Sätt fart på lusten!! http://ad.nuform.se/annonse11/mikkelsen/80269?partnerID=MTQ4MQ%...

Av AngeLinne - 8 november 2009 19:03

Man ska hålla vilodagen helig... Eller hur man säger. Men när man går upp klockan 0530 för att åka till jobbet på en Söndagsmorgon, så tycker jag inte att jag är särskilt bra på att hålla dagen helig. Inte är det kul heller att träffa folk som är på ...

Av AngeLinne - 23 oktober 2009 21:56

Grarghhh.. Hej alla glada. Och alla sura, alla deppiga, alla sentimentala, alla euforiska osv. Känn dig välkommen!   Nu sitter jag äntligen ner. Och jag har ont i hela kroppen, men mitt huvud vill inte slappna av. Jag är helt uppe i varv och skii...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards