Alla inlägg under oktober 2009

Av AngeLinne - 23 oktober 2009 21:56

Grarghhh.. Hej alla glada. Och alla sura, alla deppiga, alla sentimentala, alla euforiska osv. Känn dig välkommen!


Nu sitter jag äntligen ner. Och jag har ont i hela kroppen, men mitt huvud vill inte slappna av. Jag är helt uppe i varv och skiiiiiittrött! Imån börjar jag inte förrän 8, och det känns rätt gött, med liiite mer sovmorron än till 5.30. 

Jaja.. jag sitter i köket, fast besluten om att inte fastna framför teven - för då kommer jag inte loss, så trött som jag är nu. Och jag har fötterna i iskallt vatten (fick för mig att det kunde vara bra?) hihih.. som jag sedan skall smörja in i "ice dancer".  Typ kylande gelé... blir gott ^^ 


Jag äter nudlar som kokade alldeles för länge, vilket gör att de blir väldigt trååkiga :p men jag orkar inte göra mat. Blahh...

Är lite olustig idag med, och hoppas på att det och stressen beror på pms. Vilket innebär att det snart går över...


Jaja.. nu skall jag kolla på idol-klippen innan jag jumpar i säng med Harry Potter ;)



Hoppas att det finns någon som har en lite lustigare Fredagskväll!


Kärlek - Linnea

Av AngeLinne - 23 oktober 2009 08:25

Såhär vill 54,4% av våran bloggs läsare att det skall förbli

   


Team Edward fick flest röster, och omröstningen är nu avslutad :)


(Ja, jag är sur... Taylor Lautner in my heart! tsiiiihihih)


Kram Linnea

Av AngeLinne - 23 oktober 2009 08:11

God Morgon!

Jag hade tänkt att sova till 9 idag, eftersom jag gott och väl hinner med det jag ska innan jobbet, då, men vaknade 0730 och typ tänkte "hur ska jag hinna med allt" och började tänka och fundera och grejja och ordna i huvvet. Not a good thing. Jag kunde alltså inte somna om, vilket känns lite jobbigt eftersom jag idag igen har ett rätt långt jobb-pass framför mig. 


Jag beslutade mig för att jogga en sväng, eftersom fysisk aktivitet är det bästa mot stress. Mina fingrar darrar när jag skriver.  Idag skall jag jobba med en lugnare tjej, vilket förmodligen kommer göra det lite lättare. Sen är det rakt i säng för att jobba 8-20 på lördag. Snacka om helg..... Men jag känner mig duktig. Allra helst vill jag bara gå tillbaka till sängen och stänga av mobilen. Men jag har lovat Karl, och han bjuder mig på middag om jag är duktig resten av månaden :) -lite barnsligt, men det behövs faktiskt.


Nu äter jag knäckemackor med keso igen, innan jag ska ut och jogga lite. Bara 25 minuter eller så. Hoppas det räcker. Jag behöver verkligen ny musik på min iPOD... like NOW...


Jaja.. hur tänker ni spendera helgen?

Kärlek Linnea

Av AngeLinne - 22 oktober 2009 09:45

Hej alla glada igen!

Jag tänkte jag skulle vara duktig och blogga lite innan jag ska jobba i 9 timmar..... snnnnnark.

Förhoppningsvis kommer det gå jättebra (försöker inte tänka så mycket), men just nu känner jag mig jättestressad! Typ darrig i fingrarna, och helt oorganiserad. Inte så lätt att hålla ordning i lägenheten heller, när man börjar 12 och slutar 21. Inte som många som skulle digga att jag dammsög vid 22.... Heheheh... tror jag iaf! :)


Hoppas ni som läser mår bra! Det gör jag. Även fast jag gör saker hela tiden. Mina två lediga dagar såg ut såhär:

-åka till strömstad efter jobbet kl. 16 i Måndags, för att bo på hotell med <3!! Jag tänker skriva mer om just det ;) det var sååå mysigt!

-var skiiittrött, men hade ändå lovat lillsyrran att komma hem en sväng. Så jag åkte i över 5 timmar med bussar och grejer från Strömstad till ulricehamn! 

-Och onsdag var det iofs lugnt, men fick inte gjort nåt eftersom jag inte var hemma! Och sen var det sista bussen hem...


Jaja.. nu måste jag komma igång. Ska ha körlektion nu innan jobbet. Det känns smart.. Men också lite jobbigt! Har också hänt en massa grejer ang. USA-resan. (Typ som att vi åker i april- maj... osv... kan skriva mer sen när jag kommer hem... ooom jag orkar ;))


Jag fick föressten också biljetter till Twilight och New Moon kväll på Bergakungen, aand I'm happppiiii XD


Hejdååå // Linnea

Av AngeLinne - 11 oktober 2009 21:14

Good evening allihop, som råkar eller brukar läsa denna blogg just idag. Det är nämligen Söndag, och jag har precis jobbat en delad tur på mitt jobb, vilket inte alls var så jobbigt som jag trodde. Jag råkade till och med jobba en timma över. Det var ballt när vi kom på det ^^ jag började i morse klockan 7.00 (var där 6.30) och gick till 14.00 (skulle egentligen gått till 1300!!) och sedan från 16-20.

Det var rätt roligt idag, och jag börjar trivas mer och mer på mitt jobb. Det som är bra (vilket jag kom på idag) är att det på mitt jobb är en viktig sak att prata om bajs. Och det gillar jag. Inte nödvändigtvis för att jag är pervers och tycker om lukten av det, utan att jag gillar att det inte finns någon äckelhysteri kring det. Gött!

Jag tycker också om att sitta på toa med öppen dörr, så man inte behöver avsluta en vettig konversation för att jag måste gå och göra något väldigt naturligt. (det är svårt att hålla på det man inte håller i handen!....och vi vill väl inte hålla det i handen)


Okej.. Nej ni har rätt.. Tjejer bajsar inte blommor.. Inte gör jag det i alla fall. Du kanske tycker att jag är fjantig också... Men det är tråkigt att det finns vuxna kvinnor som aldrig fiser framför sina makor, för att de tycker det är äckligt och pinsamt!  Det tycker jag är fjantigt.

Anna Anka skulle dö om hon läste detta.

Det är förövrigt ett ytterst roligt program att kolla på. Lärorikt. Man lär sig en massa inredningstips om hur man lurar sin partner! Hohah. Det är HELT sant. (jag är inte ute och cyklar)  


Jaja.. men nu får jag väl sluta fjanta mig. Det var länge sedan jag var såhär ärlig i ett inlägg ^^ (om du tror jag fejkar denna feministiska bajsälskarbilden av mig själv, så fråga någon som känner mig ;) This is me.)


Dagens citat: "Du torkar mig så skönt där bak...."


Nu ska jag gå och möta min Angie-baby och vi ska äta taccos, eftersom jag nu är ledig i två dagar. Sedan ska vi nog vara fjårtisar och prata om Taylor Lautner och Robert Pattinsons hot båddis. 


Jaja.. Kärlek och bajs //Linnea


Av AngeLinne - 9 oktober 2009 22:57

Nu sitter jag och Angie här i våran relativt nya soffa ^^ Har precis kollat på Idol denna fredagskväll och är besvikna över att Karolina fick åka hem. Eddie suger. Herregud... Tragiska, tragiska Sverige.... (angelica rättade mig "fasteeeeeeh stor bokstav i sverige") Heheh.. tur ^^


Vi är fjårtizar och lyssnar på Robert Pattinson (<3<3) heheeeeeeeeee. Tragiska, tragiska tjejer.... (<3<3) Men gillar man Twilight så gör man. Min mamma säger förresten att jag inte mår bra av att se sånt. Att det är för läskigt. Jag tycker hellre att jag inte mår bra av det för att det är så jävla underbart, och för att man inte får tänka på varulvar och kalla typer när man har sex med sin alldeles underbara sambo...  Suck. Nu fnittrar vi. Och tänker på Taylor Lautners kropp....


(Och Angie känner sig som en pedofil.. GREAT.)


Kärlek //Linnea <3 (och angieeee<3)

Av AngeLinne - 7 oktober 2009 10:00

Nu sitter jag här och e bajsenödig.. eller toanödig som sara så fint kallar det. Men Karl står i duschen och jag vill inte förstöra hans rena upplevelse.


Så till något annat. Semester. Mina kolleger trodde inte att jag skulle få beviljat semester runt jultider, på grund av så mycket.. Som svininfluensa osv. Hmm.. Känns väldigt tråkigt. Men jag skall prata med min chef face to face och fråga ordentligt. Men vi får se. Stay tuned.  Det dumma är bara att Karl har 3 veckor över jul+nyår där hotellet han jobbar på har stängt, och det vore så bra att ta det då. USA vid jul liksom HALLÅ. Och ha med sig massa julklappar hem! Meeeen.... det vore ju inte så dumt med två hela veckor i januari/februari?


Jaja.. jag är så jäkla pepp på USA <3<3 I love rosa flingor.. Hihi.. (varför tror ni jag joggar varannan dag, och äter så nyttigt jag bara kan just nu? -man måste ju kompensera!?)


Hm. Nu ska vi äta frukost. Karl står bredvid mig och väntar haha. Och sen ska vi till Stan och köpa födelsedagspresent till min lillsyrra (som vi skall till imån) och lite borrar och grejer... tss...


Karl säger: Spirited Away är iaf den mysigaste filmen jag sett på länge...   SE DEN ;)

Vi hörs folkens <3

Linnea

Av AngeLinne - 5 oktober 2009 10:08

God morgon!! WOhah! bra dag idag. Igår spenderade jag hela dagen på att hitta resor, och gissa vad?? Min favoritälskling var jäääääääääättenöjd ^^ SÅÅÅÅÅ nu åker vi till USA!!! WEEEE Los Angeles antagligen och sedan två dagars visit till FORKS i washington! Gah, jag är glad att det inte bara är jag som nördar twilight i vårat förhållande :D:D


Jaja.. Jag har också ringt och fixat körlektioner.. intensivkurs, för att få fart på sakerna. Hade varit BALLT att hyra bil i USA! weeeehahhhhh <3<3 Nu är jag excited!! Ska ut o jogga igen nu innan jobbet, så jag inte är helt uppe i varv ^^ thhehehh.. nejdå, Men nu är jag duktig på att jogga. Inte äter jag kakor heller. WORD angie... idealvikt och kropp. Jag vettifan vems kropp jag är i just nu ^^ inte min iaf xD

Men jag måste tyvärr hårdbanda. För vi har inga pengar eftersom vi ska åka på semester.. tss.. tur att de har stora portioner i L.A. thihih


Hejdå sålänge! LOOOOVE <3<3<3 Linnea

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards